نیمه تمام...
لحظه لحظه هاتون شکلاتی

... غروب غم زده ای که با نگاهِ سردِ من آغاز می شود

و پایانش لیوانِ آلبالو گلاسه ی ناتمامم و موکای نیمه ات...

سیگارت هنوز به فیلتر نرسیده خاموشش می کنی

تا به اضطرابم پشتِ لبخندهای بی اعتنای گاه گاهی ام خاتمه دهی...

تا این تلفن لعنتی را جواب دهم...

تا دروغ هایم، صدای عصبانی زن گم شده در قرن پیش را آرام کند...

 

و ما ... پرندگان کوچکِ مزرعه ای به نام "عــــشــــــق"

که در سایه ی ترسِ مترسکِ زمان ، همه چیز را نیمه تمام رها می کنیم...

 

و کافه ها پُر می شوند از گلاسه های من و قهوه های تو

که همه نیمه مانده اند

بر میزهایی که هنوز تلالو چشمانمان را در حافظه ی چوبی خود نگاه داشته اند...

 



نظرات شما عزیزان:

ramin
ساعت17:55---29 آبان 1391
سلام
خوشحال میشم بیای پارت سومو بخونی
مرسی


ramin
ساعت23:30---22 آبان 1391
سلام

پارت اولو نوشتم

دوست دارم بیایو بخونیش و نظرتو بدی

مرسیَ





راستی نیمه تمامت واقعا عالی بود
پاسخ:مرسی منتظر ادامه ی داستانت هستم :)


فرشته ی هفت آسمان
ساعت18:09---18 آبان 1391
کجاییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییییییییییییییییییییییییییی یییییی

فرشته ی هفت آسمان
ساعت22:03---14 آبان 1391
چرا شمارتو به من نمیدی؟!!!!!!چرا دوسم نداری؟؟؟!

ramin
ساعت2:01---10 آبان 1391
سلام

دارم مینویسم از یه اتفاق

دوست دارم دنبالش کنی

داستان خودمه

مرسی
پاسخ:حتـــما !!


فرشته هفت آسمان
ساعت19:35---5 آبان 1391
پس کی خط میخری؟!!!!!!!!!!پاسخ: همین روزها ایشالا :(

mr.shokolat
ساعت23:34---2 آبان 1391
اي الهي من فداي تو بشم كه انقدر خوشگل مينويسي

بالاخره يه روزي مياد كه ظرف آلبالو گلاسه ي تو و موكاي من به آخر برسه و اون روز تازه شروع زندگيمونه عشقمپاسخ:آره بالاخره اون روز خوب میاد. اونوقت دیگه هیچی از دنیا نمیخوام :-*


مریم
ساعت16:47---2 آبان 1391
دخترک شکلاتی دوست داشتنی نوشته هایت حال و هوای خوبی دارد...به نوشتن ادامه بدهپاسخ: مرسی مریم مهربــــــونـــــم :-*

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
<-TagName->

+سه شنبه 2 آبان 1391برچسب:شعرگونه های شکلاتی من,

15:8 دختر شکلاتی |